Bengkung Express Mak Kuntum Original


"TAK LECEH DAH PAKAI BENGKUNG TALI DENGAN ADANYA BENGKUNG EXPRESS MAK KUNTUM INII"


☑Saya cari bengkung bertali yang mudah dipakai dan dibuka juga boleh dilaraskan dengan mudah☑Saya berbadan agak besar, susah saya nak cari bengkung sesuai dengan saiz badan saya.

Ibu-ibu, tak perlu risau lagi dengan masalah-masalah seperti ini, sebab impian ibu nak kembali langsing selepas bersalin lebih mudah lagi dengan adanya BENGKUNG EXPRESS ini. Ibu bersalin caesar atau normal boleh menggunakannya.

Bengkung ekspress mama merupakan bengkung jenis bertali yang dimodenkan dengan gabungan tali dan zip,direka khas buat ibu yang inginkan keselesaan dan kemudahan untuk berbengkung sepanjang proses berpantang mereka.


KELEBIHAN BENGKUNG EKSPRESS MAK KUNTUM

  • Mempunyai zip pelarasan untuk melaraskan saiz bengkung mengikut saiz anda - saiz boleh laras S - 2XL (Boleh muat sehingga saiz pinggang 55 inchi) 
  • Mempunyai zip bukaan untuk ke tandas - nak ke tandas ibu-ibu tak perlu buka ikatan tali lagi, cukup buka zip ke tandas. 
  • Labuh , panjang,besar adalah sengat bagus untuk untuk menutup badan ibu lepas bersalin supaya tidak dimasuki angin 
  • Labuh merangkumi sampai ke peha untuk merapatkan tulang pinggul anda, mengecilkan peha, sekaligus membentuk badan anda kembali anak dara 
  • Mengangkat dan menjaga peranakan ibu lepas bersalin supaya tidak jatuh. 
  • Menaikkan pinggul anda supaya tidak jatuh 
  • Ikatan yang kuat dan zip yang kemas membantu ibu untuk mengempiskan perut 
  • Membantu mengecutkan rahim selain daripada mengamalkan amalan bertungku, sapuan losyen atau sebarang minyak untuk kempis perut dan amalan penyusuan bayi sekurang-kurangnya selama 6 bulan. 

BILAKAH ANDA BOLEH MEMAKAINYA SELEPA BERSALIN

  • Ibu bersalin normal - anda boleh memakainya pada hari ke 4 bersalin 
  • Ibu bersalin caesar - anda boleh memakainya apabila luka anda telah kering 

CARA PAKAI

  1. Mulakan dengan melaras saiz Bengkung Ekspress. Bagi yang bersaiz besar saiz xl-xxl tidak perlu melaras saiz Bengkung Exspress dan boleh terus di pakai. Bagi pengguna bersaiz s , laras dan zipkan bengkung pada saiz M dan lipat sedikit di bahagian lidah bengkung yang pendek ke bahagian kanan badan. Bagi saiz M, hanya laras bengkung ke saiz M sahaja dan siz L hanya laraskan pada saiz L sahaja. 
  2. Kemudian sulam tali bengkung secara berselang-seli (zig zag) mula dari bahagian bawah bengkung naik ke atas. Bagi yang badan bersaiz besar ada tali extra di bahagian atas bengkung kiri dan kanan. Tali tersebut berfungi sebagai tali pautan kepada hujung ikatan tali bengkung yang telah disusun ke atas dan kemasan bengkung. 
  3. Zip bahagian belakang ini bukan sahaja berfungsi melaras saiz bengkung. Zip ini juga digunakan untuk membuka bengkung dengan mudah (express) tanpa merungkai tali di hadapan bengkung. Bukaan zip ini hanya sesuai bagi yang berbadan saiz s,m dan l sahaja. 
  4. Zip tepi ini berfungsi untuk memudahkan anda ketandas dengan hanya buka dan tanggalkan bengkung. Untuk memakai semula bengkung anda perlu longgarkan sedikit tali bengkung dan hanya tarik semula zip. Jika ikatan tali diikat taidak begitu ketat, anda boleh zipkan semula seperti biasa sahaja.


















CARA PEMBELIAN


  • FREE SHIPPING MELALUI LAZADA ONLINE. Kami merupakan trusted seller di lazada. Order sekarang melalui lazada dan anda akan berpeluang mendapat free VOUCHER RM5 selepas membuat pembelian. 
  • Click Here To Buy at Lazada



4 comments:

  1. Bagaimana cara tempahannya puan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh whatsapps ke 0182203110 puan atau terus ke website myheartshoppe.com

      Delete
  2. Bagaimana Cara pesan nya ya ? Saya di Hongkong

    ReplyDelete
  3. Bagaimna cara pesannya y,, sya lagi di indonesia.. ?

    ReplyDelete

Powered by Blogger.