z35W7z4v9z8w

Thursday, 25 August 2016

Susu Momma MILKBOOSTER TERBAIK

Susu Ibu Menyusu
Anda pening memikirkan stok susu yang makin kurang. Anak pula asyik menangis tak cukup susu.
Ingin menyusukan bayi anda TETAPI......
[] Anda STRESS dari hari ke hari stok susu anda semakin berkurangan.
[] Bayi anda terkena DEMAM KUNING. Anda runsing dengan masalah demam kuning bayi anda yang berpanjangan.
[] Anda atau bayi yang disusui mengalami masalah kulit kering atau eczema.
[] Anda atau bayi yang disusui menghidap asma/lelah.
[] Anda sering KEPENATAN dengan tanggungjawab kepada anak dan keluarga, dan memerlukan tenaga ekstra.
[] Anda sering dilanda stress akibat kerjaya/aktiviti harian anda, secara tidak langsung stok susu badan anda semakin merundum.
[] Anda mengalami masalah gatal kulit kepala dan rambut anda kerap gugur.
[] Anda tercari-cari MILK BOOSTER yang mampu meningkatkan susu anda.
[] Anak yang anda susui sering DEMAM dan jatuh sakit.
Anda benar-benar STRESS dengan masalah yang anda hadapi, dan inginkan suatu PERUBAHAN...
Amalkan susu MOMMA® Pregolact dengan Activ-4 Plus yang sangat sesuai diamalkan oleh ibu hamil dan menyusu yang mementingkan kecantikan, kesihatan, tenaga ekstra, perkembangan bayi yg baik dan mahu meningkatkan kuantiti dan kepekatan susu badan.
Dengan pengambilan segelas MOMMA® Pregolact setiap hari, pagi dan malam anda pasti dapat melihat sendiri perubahannya pada diri anda
MOMMA® Pregolact telah terbukti amat bagus untuk diamalkan oleh ibu mengandung dan ibu menyusu. Proses mengandung dan penyusuan anak menjadi MUDAH dengan izin-NYA.
Kuasa penyembuhan semulajadi MOMMA® yang di formulasikan dari 12 bahan pasti memberikan KESAN yang MAKSIMUM.
Lagi TESTIMONIAL MOMMA® Pregolact.
"Selalu tgh hari dapat 7oz plg byk..arini dpat perah 12 oz, tu pon kalo ade botol lg, sy boleh dpt lg.." Pn Syahilah
"hai... i nak order lg susu blh.. susu ni memang powerlah....my milk booster....anak i kenyang sampai mls nak bergerak lepas menyusu je...." Pn Shal
"Alhamdulillah...serasi.susu banyak, pastu badan pulak x letih" Pn Norazilah
"Mula-mula minum MOMMA lambat nampak hasil sebab mungkin puasa kot. Tapi bila ikut cadangan sis untuk ambil masa sahur dan berbuka then nampaklah kesannya. Sebelum ni selalu pam dapat 5-7oz then bila susu kurang saya try MOMMA , sekarang alhamdulillah. Banyak jugaklah, dalam 10oz macam tu dapat" Pn Dina
"Salam sis. Alhamdulillah semenjak minum MOMMA air susu tak putus. Even bulan puasa ni saya pun dapat berpuasa penuh. tak risau pasal air susu. Badan pun lebih bertenaga. Tq sangat sis.." Pn Fina
MOMMA® Pregolact adalah produk susu bernutrisi yang dapat membantu ibu mengandung atau menyusu untuk kekal sihat dan cergas dan dapat membekalkan nutrisi yang lengkap buat anak dalam kandungan atau anak yang disusui. Di samping meningkatkan penghasilan susu ibu.
Tidak seperti produk lain yang berada di pasaran, MOMMA® Pregolactadalah Susu Kesihatan dan Kecantikan 4 dalam 1 yang PERTAMA di Malaysia yang merangkumi 4 aspek penting bagi setiap wanita yang bergelar isteri dan ibu:
1. Cantik: Membantu menghalus, melicinkan dan mencantikkan kulit ibu dan bayi.
2. Sihat: Membantu memberi kesihatan yang baik dan merawat stress.
3. Bertenaga: Membantu memberi tenaga segera buat ibu-ibu yang sering keletihan.
4. Bijak: Mengandungi EPA & DHA yang dapat membantu meningkatkan perkembangan otak bayi
Diperbuat daripada Formulasi RAHSIA dan TERKINI daripada campuran 12 bahan SEMULAJADI termasuk bahan-bahan sunnah yang berfungsi membekalkan nutrisi yang lengkap bagi memenuhi keperluan ibu dan bayi.
5 dari 12 bahan semulajadi yang digunakan telah TERBUKTI BERKESAN dapat membantu meningkatkan kuantiti dan menambah kepekatan susu ibu.
Kesan semulajadi dapat dirasakan jika diamalkan berterusan selama 7 hari. Selain diperkaya dengan pelbagai nutrisi dan rasa susu coklat yang sedap, tidak berbau hamis.
MOMMA® Pregolact juga adalah susu rendah lemak dan TANPA GULA. Mengandungi DHA, Asid Folik dan Kalsium.
Kini MOMMA® Pregolact muncul dengan perisa terbaru Vanilla Bliss yang begitu menyegarkan.
☛ Siapakah yang sesuai mengambil MOMMA® Pregolact sebagai minuman berkhasiat tambahan:
[] Wanita yang merancang untuk hamil.
[] Ibu hamil yang mahukan yang terbaik buat si anak.
[] Ibu yang menyusukan anak.
Kenapa, dan apakah perlu ibu mengandung/menyusu mengambil makanan berkhasiat?
Pengambilan diet pemakanan yang sihat dan berkhasiat penting untuk si ibu dan juga bayi. Pemakanan seharian yang seimbang sangat penting, tambahan lagi bagi ibu yang mengandung atau menyusu, semua makanan dan minuman yang kita ambil juga akan turut disalurkan kepada anak.
Justeru,sangatlah penting bagi ibu-ibu hamil atau menyusu mengambil makanan/minuman berkhasiat untuk keperluan tubuh si ibu sendiri & juga anak.
Memahami keperluan dan masalah yang sering dihadapi oleh wanita yang ingin hamil, ibu mengandung dan menyusu, susu dari formula gabungan bahan ektraks semulajadi iaitu
Zaitun, Kismis, Omega 3, Delima, Buah Tin, Habatus Sauda, Susu Kambing, Kurma, Madu, Safron, Inulin (Prebiotic) dan Coklat dihasilkan bagi memastikan para ibu mendapat khasiat semulajadi.
Antara khasiat-khasiat terdapat dalam MOMMA® Pregolact:
1. Omega 3 (EPA dan DHA)
[] DHA: meningkatkan kepintaran otak, selain membantu pertumbuhan retina mata dengan baik.
[] EPA: mengurangkan risiko penyakit jantung dan meningkatkan sistem imunisasi badan.
[] Mengurangkan risiko alergi di kalangan bayi.
2. Zaitun
[] Mengandungi Vitamin A,C,D,E dan K yang sangat berguna untuk menjaga elastisitas kulit.
[] Menyihatkan kulit kepala bagi mengatasi masalah rambut gugur dan gatal kulit kepala.
[] Menghilangkan rasa letih, penat dan lesu.
[✔] Meringankan stress.
3. Kismis
[✔] Meningkatkan penumpuan, koordinasi tangan dan mata serta meningkatkan memori.
[✔] Bermanfaat untuk fungsi sistem pencernaan berjalan dengan lancar.
[✔] Membersihkan kolon atau usus dan melawaskan pembuangan air.
[✔] Membentuk sel-sel darah merah.
4. Delima
[✔] Mengandungi antioksidan.
[✔] Melindungi kekenyalan kulit dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak.
[✔] Membantu perkembangan otak bayi dalam kandungan dan melindungi otak bayi.
[✔] Membantu mengurangkan alahan ibu mengandung.
[✔] Membantu memberi tenaga utk ibu mengandung dan menyusu.
[✔] Mendapatkan bayi yang sihat & kulit yang cantik.
[✔] Melawan radikal bebas yang boleh merosakkan sel dalam badan kita.
[✔] Asid folik yang tinggi, asik folik penting bagi petumbuhan saraf bayi dalam kandungan.
5. Buah Tin
[✔] Mengandungi antioksidan.
[✔] Mengandungi Vitamin A, C, Kalsium, Magnesium hingga Potasium.
[✔] Mengawal nafsu makan dan menurunkan berat badan.
[✔] Membantu merawat penyakit buasir, sakit-sakit dan bengkak badan, batuk yang berpanjangan dan melawaskan kencing.
6. Susu Kambing
[✔] Agen pencegah kanser.
[✔] Membantu mengelakkan bayi terkena demam kuning / merawat demam kuning.
[✔] Membantu meningkatkan pengeluaran susu ibu secara semulajadi.
7. Kurma
[✔] Membantu meningkatkan pengeluaran susu ibu secara semulajadi.
[✔] Sangat baik untuk gangguan usus.
[✔] Membantu meningkatkan memori yang baik dan kebijaksanaan untuk janin.
[✔] Meningkatkan menguatkan otot rahim dan memudahkan bersalin.
8. Madu
[✔] Membantu meningkatkan pengeluaran susu ibu secara semulajadi.
[✔] Mempercepatkan penyembuhan luka.
[✔] Sumber antioksidan yang baik yang dapat membantu melindungi kulit.
[✔] Mengembalikan elastisitasi kulit agar kekal remaja dan lembut.
[✔] Membantu pembakaran lemak dengan meningkatkan kadar metabolisma badan.
9. Safron
[✔] Bahan rempah yang termahal di dunia.
[✔] Sebagai bahan penenang bagi masalah jiwa yang tertekan.
[✔] Membantu melicinkan kulit malah boleh membuatkan kulit lebih cerah.
[✔] Melancarkan perjalanan haid.
[✔] Mengelakkan bayi anda terkena demam kuning.
[✔] Membantu mendapatkan bayi yang comel, cerah, gebu, sihat dan pintar.
[✔] Bertindak sebagai pembuka selera makan.
[✔] Mengurangkan masalah tidak boleh tidur malam.
10. Inulin (Prebiotic)
[✔] Merangsang pertumbuhan bakteria usus baik.
[✔] Membantu meningkatkan penyerapan kalsium oleh tulang.
[✔] Membantu mengelakkan kesakitan pinggang.
11. Coklat
[✔] Membantu meningkatkan pengeluaran susu ibu secara semulajadi.
[✔] Merawat tekanan atau stress.
12. Habatus Sauda
[✔] “Habbatus sauda’ terbukti memiliki kesan aktiviti anti-histamin, anti-oxidant, anti-biotic, anti-mycotic dan penghambat Bronchitis”.Study of Black Seed Oil on Humans, American Scientists.
[✔] Ibnu Qayyim di dalam bukunya Medicine of the Prophet menyatakan Habbatus Sauda berupaya memulihkan penyakit-penyakit seperti batuk, bronchitits, masalah perut, kecacingan, masalah kulit seperti jerawat, sakit senggugut dan haid yang lain, menambah susu badan, menambah pengaliran air liur dan sebagainya.
=============================================
[✔] BELI 2 BOTOL PERCUMA POSTAGE
[✔] FREE SHAKER (TERHAD)
1 unit adalah untuk kegunaan 18 hari. Minum sekurang-kurangnya 1x sehari pun dah nampak kesan. Digalakkan untuk ambil 3 unit untuk kegunaan berterusan selama lebih kurang 2 BULAN bagi mendapatkan hasil yg OPTIMUM.
BAGAIMANA CARA PENGGUNAAN?
[✔] Bancuh 5 skoop MOMMA® Pregolact™ dengan air suam. Minum ketika sarapan atau sebelum tidur. Bancuh bersama air suam. Untuk lebih keberkesanan, minum sebelum tidur. *Skoop disediakan*
KANDUNGAN BERAPA BULAN BOLEH AMALKAN? TIADA KESAN SAMPINGAN KE?
[✔] MOMMA® Pregolact™ boleh diamalkan dari awal kehamilan lagi. Tiada kesan sampingan kerana menggunakan bahan semulajadi.
IBU HAMIL
[✔] Minum MOMMA® Pregolact™ 1x sehari sahaja.
ADA KKM KE?
[✔] Ada.
HALAL KE?
[✔] Sudah tentu, kami adalah Muslim dan menitik beratkan soal HALAL sebagai elemen nombor 1 kami. Produk diproses oleh Muslim dan dikilangkan di kilang GMP yang mendapat HALAL dari JAKIM.
[✔] MOMMA® Pregolact™ mendapat pengiktirafan HALAL dari JAKIM.
ADA JAMINAN TAK?
[✔] Sudah tentu kami tidak dapat memberikan JAMINAN 100% kepada anda, kerana yang memberi rezeki susu yang banyak dan kesihatan yang baik adalah Allah Taala.
DAPATKAN SEKARANG KERANA STOK SANGAT TERHAD. DAPATKAN DENGAN SEGERA SEBELUM HABIS!
>> Jangan beli produk ini, KECUALI anda memang benar-benar serious mahukan:
1. Kesihatan yang baik pada diri anda dan bayi.
2. Kecantikan kulit yang baik pada diri anda dan bayi.
3. Tenaga yang luar biasa untuk melakukan aktiviti harian.
4. Bayi yang bijak dan comel.
5. Milkbooster yang BERKESAN. Peningkatan KUANTITI dan KEPEKATAN susu badan yang ketara.
Berminat whatsapps 0192460537 SEKARANG YE.









Wednesday, 24 August 2016

2 STEP UNTUK LANGSING DENGAN MUDAH

LANGSING DENGAN 2 STEP




Adakah anda WANITA yang mempunyai masalah :

✔Perut buncit
✔Bentuk pinggang yang tidak menarik
✔Masalah korset yang sering bergulung apabila dipakai
✔Sering sakit pinggang dan sakit belakang
✔Tercari-cari korset perut yang berfungsi secara 2 in 1 iaitu boleh menyokong pinggang dan di samping mengecilkan pinggang anda.
✔Tercari korset yang boleh dipakai ketika di mana- mana sahaja seperti jogging, shopping, pejabat
✔Terasa Susah untuk bergerak apabila memakai korset

Jadi anda tidak perlu pening-pening lagi dengan kuasa pantas MISS BELT mampu untuk selesaikan masalah yang merunsingkan anda.

👉HANYA DENGAN 2 LANGKAH SAHAJA DAN PERLUKAN BEBERAPA SAAT SAHAJA UNTUK SIAP PAKAI DENGAN KEMAS.

👉�BAGAIMANA MISS BELT NI BERFUNGSI?

1)Compress and support
2)Slim your waist

📢Kini anda tidak perlu lagi runsing untuk nampak cantik dan langsing kerana MISS BELT mampu membantu anda.

💟KELEBIHAN MISS BELT :

👉Melangsingkan dan membentuk pinggang
👉Mengikat kemas pinggang
👉Berasa lebih gebu ketika memakainya
👉Menyokong belakang
👉Membentuk badan anda dengan cantik dan gebu
👉Miss belt adalah "adjustable" boleh dilaraskan mengikut keselesaan
👉Membantu anda mengurangkan dua untuk saiz pinggang
👉Memerlukan beberapa saat sahaja untuk dipakai
👉Bebas dipakai ketika ke gym,berjogging,bersukan,berjalan-jalan,shopping, majlis-majlis istimewa
👉Kemas sehingga orang tidak akan perasan anda memakai korset atau bengkung.

💟JAGA-JAGA YA BILA PAKAI MISS BELT INI, takut suami anda melekat ke mana-mana sahaja.
JANGAN RUNSING DENGAN SUAMI PULA, biar suami bahagia,isteri senang hati.

AWAS! STOK TERHAD.

📲 Taip "miss belt" dan Whatsapps ke 0192460537 atau inbox kami sekarang, HARGA MAMPU MILIK!


TIPS CEPAT KURUS SELEPAS BERSALIN

😖TAK TAHAN SAUDARA MARA MENGUMPAT AKU.

👉Ketika majlis Aqiqah anakku alhamdulillah ramai dtg ke rumah. Terharu juga rasanya tambah-tambah baru bergelar ibu. Tiba-tiba dengar bunyi-bunyi mulut mak cik- mak cik dan sepupuku bersembang dengan mak aku.

“ Eh, Ila ke tu?? Nampak lain pulak dari sebelum bersalin hari tu. Muka makin cerah berseri-berseri , die pakai make up ke tu? Kan tak elok dalam pantang bermekap2, eh tapi badan die pun slim ye, lainnye..

Belum sempat ibu ku menjawab..............................................

Aku dah menyampuk Ila tak pakai ape2 la mak ngah, cuba tengok dekat2 ni..Mak ngah pun apa lagi sibuk tanya "Ila!pakai jamu apa ni?????..sambil aku tersenyum😘, aku menjawab “ Tak pakai jamu2 pun " dalam hati aku "ooh, ini mesti kesan aku BERBENGKUNG dan BERWDEC. Hati dah berbunga2 💋💋bila kena puji.
...........................................................
Tak sia-sia suami aku belikan produk ni sebelum bersalin haritu. Aku pun beritahula pada mereka aku berpantang dengan PAKEJ PRODUK ni.....

Aku tunjuk 👉WDEC CREAM dan 👉SET BENGKUNG yang aku pakai.Apa lagi mereka pun startla korek-korek lagi dengan aku pasal pakej ni.
………………………………………………..
Kata Puan Tasha salah satu pengguna WDEC dan pengamal bengkung moden👇

“Alhamdulillah... Dengan izin ALLAH, susu badan melimpah limpah.Berat badan pon 1 kg dah hilang,darah nifas pun keluar dengan lancar ”

💟Kenapa perlu pilih bengkung moden?

👉Mudah Tarik dan lekat tak perlu bantuan orang
👉Boleh dipakai ketika keluar juga
👉Material elastic boleh dilaraskan mengikut saiz anda

💟Kenapa anda perlu pilih WDEC Cream

👉Krim terapi hormon Women Desiree Essential Cream (WDEC)... 1001 khasiat/manfaat dlm 1 produk yg boleh merawat segala masalah tubuh badan
👉membantu mengeluarkan darah nifas
👉membantu mengempiskan perut
👉membantu memperbanyakkan susu badan
👉membantu mengecutkan rahim
👉melancarkan period
👉merawat masalah kulit kusam dan jerawat
👉menurunkan berat badan
👉membantu menaikkan pinggul dan memantapkan payudara
👉merawat masalah sembelit
👉membantu merapatkan dan masalah faraj kering
👉merawat masalah keputihan

💋bagaimana wdec ni bertindak

✔wdec bertindak melalui sapuan pada nadi pembuluh darah dan hormon seluruh badan.
✔merawat penyakit dr dalam badan

Sapuan wajib 2 kali sehari pada 3 point penting:

💋nadi pergelangan tangan
💋nadi leher
💋ari2 3 jari dari bawah pusat.

👉Takkan nak tunggu stok habis baru nak order kn? Rugi tau,sebab sekarang tengah OFFER hampir setiap hari kami menerima order dari customer2 tersayang, ya PAKEJ BENGKUNG MODEN DAN KRIM WDEC ini memang sesuai buat anda sebagai wanita.

📲Whatsapps “IBU BERSALIN CANTIK” dan hantar ke 0192460537.

💟Ada ganjaran hebat bagi yang whatsapps kami.
“TARIK LEKAT SIAP, CALIT-CALIT CANTIK UOLLS”






Monday, 22 August 2016

Manfaat momma untuk ibu hamil.

💟MANFAAT MOMMA UNTUK IBU HAMIL💟

Siapa ibu hamil di sini??? Angkat tangan🙋 Susu Momma khas buat IBU HAMIL DAN MENYUSU, banyak yang dah mencuba dan selesa dengan penggunaan Susu Momma ni.

1. Mengurangkan risiko demam kuning

Dianggarkan 3/4 dari 5 bayi terkena demam kuning selepas dilahirkan. Walaupun demam kuning mungkin dipengaruhi oleh banyak faktor, namun amalan pemakanan ketika kehamilan dipercayai dapat membantu mengurangkan risiko bayi kuning.

Amalan pemakanan ibu setelah bayi dilahirkan juga dapat membantu mempercepatkan bacaan kuning turun. Ibu digalakkan untuk kerap menyusukan bayi untuk membantu mempercepatkan bacaan kuning turun.

Bayi yang baru lahir perlu diberi perhatian pada bacaan kuning mereka, kerana demam kuning/jaundis boleh menjadi serius sekiranya bacaan kuning terlalu tinggi.

2. Kurangkan Alahan / Morning Sickness

Alahan adalah normal bagi kebanyakan ibu hamil di trimester pertama kehamilan.

Ibu hamil digalakkan untuk makan sedikit tetapi kerap. Perut yang kosong boleh menambahkan loya.

Makan apa dan bila anda kehendaki, tetapi elakkan daripada makanan yang berlemak, berempah, berasid atau bergoreng dan kurangkan makan lemak.

Pengambilan segelas susu MOMMA® setiap pagi dapat membantu mengurangkan rasa loya, pening-pening dan ketidakselesaan di sepanjang kehamilan.

3. Menghilangkan rasa letih, lesu dan penat.

Semakin bayi dalam kandungan membesar, lebih banyak tenaga yang diperlukan oleh ibu.

Lebih-lebih lagi bagi ibu hamil yang telah mempunyai beberapa orang anak yang perlukan perhatian dan penjagaan dari ibu mereka.

Amalan pemakanan berkhasiat seperti susu kambing, makanan sunnah tentunya dapat membantu memberikan kesihatan dan tenaga yang lebih baik.

4. Menaikkan HB

Terdapat beberapa risiko kepada ibu hamil sekiranya hemoglobin (hb) rendah dari ukuran normal. Ia menandakan kadar oksigen dalam darah yang rendah.

- Ibu boleh pitam atau mudah pitam/pengsan
- Risiko tinggi untuk mengalami keguguran
- Pendarahan semasa mengandung dan bersalin

5. Kulit ibu dan bayi cantik dan halus.

Kulit cantik dan halus tentunya menjadi idaman setiap wanita, terutama wanita hamil yang biasanya berlaku perubahan hormon di sepanjang tempoh kehamilan.

Bagi sesetengah wanita mereka kelihatan cantik berseri ketika hamil, ada juga yang sebaliknya.

Amalan pemakanan yang sihat diperkaya dengan susu dapat membantu mencantikkan kulit dari dalam dan memberi banyak kelebihan lain kepada ibu hamil.

6. Elakkan sakit pinggang dan kejang kaki

Sakit pinggang dan kejang kaki adalah situasi yang sering dialami oleh ibu hamil. Kekurangan kalsium dalam badan adakalanya menjadi punca berlakunya sakit pinggang dan kejang kaki.

Ibu hamil disarankan meminum susu setiap hari sama ada pada waktu pagi atau malam sebelum tidur bagi mengurangkan atau mengelakkan sakit pinggang dan kejang kaki.

7. Penggalak Susu Ibu /Milk Booster

Selain mematuhi konsep penyusuan susu ibu iaitu 'demand & supply' , amalan pemakanan yang berkhasiat dan dipenuhi nutrisi juga membantu menggalakkan dan melancarkan lagi penyusuan susu ibu.

Menurut kajian, amalan pemakanan ketika hamil juga turut mempengaruhi pengeluaran susu ibu setelah bayi dilahirkan.

Selain menyusukan bayi dengan lebih kerap, jangan pandang enteng pada amalan pemakanan yang sihat yang tidak hanya membanyakkan susu badan, malah turut mengandungi makanan sunnah yang penting dalam pembentukan akhlak anak-anak.

Ibu ibu berminat untuk susu momma??????





📲 Whatsapps admin sekarang 0192460537.

Habbasyi88 boleh diamalkan oleh ibu hamil dan pesakit kencing manis

Soalan :

"Habbatussauda Habasyi utk ibu mengandung xde masalah kan nk amal?"

"Satu lg utk pesakit kencing manis kronik, bacaan gula dlm darah skg 22-24. Cadangan diet n produk yg sesuai apa?"

Tidak ada masalah habbatussauda utk ibu hamil selagi dibatasi dos nya 1-2 kapsul per hari.

Utk pesakit kencing manis, berikan dos 2 kapsul x 4 kali sehari (setiap 6 jam). Jika tidak ada gout, amalkan bersama jus diabet dari Assyifa Health ini.





Berminat untuk dapatkan habbasyi 88 ini?? Whatsapps ke 0192460537

1 botol habbasyi88 125 kapsul rm55 sm
1 botol habbasyi88 210 kapsul rm65 sm