Habbatussauda sebagai milkbooster dan supplement kesihatan berasaskan makanan sunnah.

Selesai bf si kecil ini,tergerak hati nak post pasal breastfeed pula sebab sepanjang menjadi ibu saat paling indah adalah dapat menyusukan ank kita tak kisahlah berapa lama tapi seelok2nya 2 tahun,in sya allah dimurahkan rezeki untuk anak2 kita semua.

Antara salah satu petua untuk turunkan berat badan adalah menyusukan ank. Tapi mungkin bergantung juga pada setiap individu. Ada juga yg naik berat badan. Alhmdulillah berat saya memang maintain shj selepas melahirkan anak.

Sepanjang saya menyusukan anak saya saya mengamalkan habbatussauda untuk memberi tenaga dan melancarkan peredaran darah saya. Selepas amalkannya badan saya dan anak lebih kuat dan tak mudah jatuh sakit. Alhamdulillah anak saya lebih kuat dan jarang jatuh sakit. Susu saya lebih pekat daripada biasa dan makin bertambah apabila pam.

Badan pun lebih bertenaga dan tidur saya lebih berkualiti. Almaklumlah sejak jd surirumah saya susah sedikit nak tidur. Bila anak tidur tu lah saya punya waktu untuk sambung keja saya.

Oleh itu saya nak share juga kelebihan habbatussada di dalam kesihatan seisi keluarga selain daripada menjadi milkbooster memandangkan keberkesanannya terhadap keluarga saya.



Keistimewaan Habasyi88
-----------------------
1 Habbatussauda perahan pertama 'cold pressed', BUKAN pemanasan.
2 Dos optimum 500 mg, BUKAN herba campuran.
3 Kualiti Gred A Gold Habachia, Ethiopia, BUKAN mesir atau hindia.
4 Isi banyak, 210 kapsul per botol. Tahan selama 4 bulan jika diambil dengan dos pencegahan.


-------------------------------
KHASIAT HABASYI88 (HABBATUSSAUDA)
---------------------------------
Menguatkan sistem imuniti badan
Melancarkan peredaran darah
Menyembuhkan sakit kepala dan sakit gigi
Mengubati diabetes
Melancarkan haid
Meningkatkan penghasilan susu ibu
Menormalkan tekanan darah
Menyeimbangkan hormon
Meningkatkan ghairah suami isteri,
Membuang racun dari dalam tubuh
Sebagai anti oksidan, anti histamine & anti fungal
Mengurangkan reaksi alergi
Mengubati kanser / tumor

Mengapa anda perlu mengamalkan habbatussauda untuk seisi keluarga anda???

CEPAT. Sifat semula jadi Habbatus Sauda yang panas dapat mempercepatkan kelancaran urat-urat susu dalam badan.
BERKESAN. Habbatus Sauda dalam bentuk minyak lebih CEPAT bertindak balas berbanding dalam bentuk serbuk.
MUDAH dan SENANG untuk dimakan sebab ia dalam bentuk kapsul. Tak perlu dibancuh.
SEMULA JADI. Ia dalam bentuk natural minyak (kapsul) dan 0% bahan kimia yg digunakan.
EFEKTIF dalam menghasilkan tenaga TAMBAHAN segera kepada badan ibu yang penat bekerja bagi menghasilkan susu lebih banyak.
PRODUKTIF dalam pengeluaran susu kerana urat-urat susu dan darah akan lebih lancar disebabkan ianya adalah  AGEN DETOX (Pembuang toksin) yang TERBAIK.
Hasil yang KONSISTEN. Pengambilan Habbasyi Oil yang konsisten + minum 3L air sehari dapat membantu menambahkan kuantiti susu EBM.
SUNNAH Nabi Muhammad SAW yang disebut dalam hadis Baginda. “Habbatus Sauda adalah penawar kepada segala penyakit kecuali maut”
Kandungan dalam habbatus sauda telah diiktiraf adalah antara MILK BOOSTER yang terbaik oleh pakar-pakar laktasi kerana sifat semulajadinya yang memberi haba dan memanaskan badan.

Sesungguhnya memang banyak khasiatnya Habbatussauda ini.Dalilnya: "Tetaplah dengan Habbatussauda kerana di dalamnya terdapat ubat untuk segala penyakit kecuali mati." (Hadith riwayat Bukhari Muslim)

Berminat untuk mengamalkannnya hubungi saya puan azza 0192460537.

No comments

Powered by Blogger.