Testimoni pengguna bengkung moden

80% daripada customer saya yakin dengan penggunaan bengkung moden set 3 in 1 ini. Rata-rata pelanggan amat berpuas hati dengan penggunaan bengkung moden set 3 in 1 ini.

Jenis -jenis bengkung zap terbahagi kepada 3 jenis iaitu :

1. Bengkung Moden Standard - kategori biasa, harga mampu milik.
2. Bengkung Moden Premium - kategori sederhana.
3. Bengkung moden Super Premium - kategori kualiti tinggi.

Fungsi ke tiga-tiga jenis  bengkung ini adalah sama dan adalah 3 in 1 cuma berbeza dari segi kualiti kain,ketahanan, pelekat ,kekemasan , keselesaan bengkung tersebut. 

Bengkung Moden Premium antara yang menjadi pilihan bagi customer kerana kekemasannya. Ianya mempunyai pelekat yang kemas dan kuat. Puan ini berpuas hati dengan bengkung moden ini kerana tidak mengambil masa yang lama untuk memakainya dan sesuai untuk yang berpantang sendiri dengan anak-anak yang ramai. 

Menurutnya lagi dia berasa tidak selesa di bahagian perut jika tidak memakai bengkung ini. Nafsu makan juga dapat dikawal dan boleh membantu untuk kempiskan perut. Harus diingatkan anda perlu  mengamalkan pemakanan yang berkhasiat sewaktu berpantang untuk memastikan diri anda dan bayi anda mendapat nutrien dan zat yang cukup bagi menjaga kesihatan ibu dan anak. 


Bengkung Super Premium adalah design terbaru. Bengkung ini tidak mudah mengembang walau dipakai banyak kali. Ianya lebih nipis dan lembut berbanding bengkung standard dan premium. Ianya tidak cepat panas dan lebih selesa untuk dipakai dalam jangka masa yang panjang atau lama. 

Bengkung Moden membantu untuk melegakan sakit pinggang dan memudahkan ibu-ibu untuk duduk dalam postur badan yang betul terutamanya ketika menyusukan bayi anda. 

Selain itu , bengkung moden 3 in 1 ini mudah dilaraskan mengikut saiz yang anda mahu kerana ianya boleh ditarik dan lekat mengikut saiz badan anda. Ianya memang kemas dan ketat bila dipakai.Secara tidak langusng dapat membantu ibu-ibu untuk mengempiskan perut anda yang buncit selepas bersalin.


Bengkung Moden standard adalah kategori biasa dan harga mampu milik. Ianya mudah dipakai dan dibuka. Walaupun ianya berkualiti sederhana namun, tetap memberi kemudahan dan keselesaan pada pelanggan dan memang ramai yang sudah mencuba dan turut berpuas hati dengan bengkung ini.



Puan ini berpuas hati dengan bengkung ini kerana menjimatkan masa dan tidak panas. Jadi memberi keselesaan dan kemudahan kepadanya sepanjang tempoh berpantang.



Kebanyakan pelanggan berpuas hati dengan bengkung moden ini kerana ianya mudah dipakai dan selesa. Ianya mampu menyokong tulang belakang ibu-ibu dan melegakan sakit pinggang bagi wanita lepas bersalin. Ciri-ciri nya yang hanya menggunakan konsep tarik dan lekat menarik perhatian ramai pengguna untuk mencubanya.

No comments

Powered by Blogger.