TIPS CEPAT KURUS SELEPAS BERSALIN

😖TAK TAHAN SAUDARA MARA MENGUMPAT AKU.

👉Ketika majlis Aqiqah anakku alhamdulillah ramai dtg ke rumah. Terharu juga rasanya tambah-tambah baru bergelar ibu. Tiba-tiba dengar bunyi-bunyi mulut mak cik- mak cik dan sepupuku bersembang dengan mak aku.

“ Eh, Ila ke tu?? Nampak lain pulak dari sebelum bersalin hari tu. Muka makin cerah berseri-berseri , die pakai make up ke tu? Kan tak elok dalam pantang bermekap2, eh tapi badan die pun slim ye, lainnye..

Belum sempat ibu ku menjawab..............................................

Aku dah menyampuk Ila tak pakai ape2 la mak ngah, cuba tengok dekat2 ni..Mak ngah pun apa lagi sibuk tanya "Ila!pakai jamu apa ni?????..sambil aku tersenyum😘, aku menjawab “ Tak pakai jamu2 pun " dalam hati aku "ooh, ini mesti kesan aku BERBENGKUNG dan BERWDEC. Hati dah berbunga2 💋💋bila kena puji.
...........................................................
Tak sia-sia suami aku belikan produk ni sebelum bersalin haritu. Aku pun beritahula pada mereka aku berpantang dengan PAKEJ PRODUK ni.....

Aku tunjuk 👉WDEC CREAM dan 👉SET BENGKUNG yang aku pakai.Apa lagi mereka pun startla korek-korek lagi dengan aku pasal pakej ni.
………………………………………………..
Kata Puan Tasha salah satu pengguna WDEC dan pengamal bengkung moden👇

“Alhamdulillah... Dengan izin ALLAH, susu badan melimpah limpah.Berat badan pon 1 kg dah hilang,darah nifas pun keluar dengan lancar ”

💟Kenapa perlu pilih bengkung moden?

👉Mudah Tarik dan lekat tak perlu bantuan orang
👉Boleh dipakai ketika keluar juga
👉Material elastic boleh dilaraskan mengikut saiz anda

💟Kenapa anda perlu pilih WDEC Cream

👉Krim terapi hormon Women Desiree Essential Cream (WDEC)... 1001 khasiat/manfaat dlm 1 produk yg boleh merawat segala masalah tubuh badan
👉membantu mengeluarkan darah nifas
👉membantu mengempiskan perut
👉membantu memperbanyakkan susu badan
👉membantu mengecutkan rahim
👉melancarkan period
👉merawat masalah kulit kusam dan jerawat
👉menurunkan berat badan
👉membantu menaikkan pinggul dan memantapkan payudara
👉merawat masalah sembelit
👉membantu merapatkan dan masalah faraj kering
👉merawat masalah keputihan

💋bagaimana wdec ni bertindak

✔wdec bertindak melalui sapuan pada nadi pembuluh darah dan hormon seluruh badan.
✔merawat penyakit dr dalam badan

Sapuan wajib 2 kali sehari pada 3 point penting:

💋nadi pergelangan tangan
💋nadi leher
💋ari2 3 jari dari bawah pusat.

👉Takkan nak tunggu stok habis baru nak order kn? Rugi tau,sebab sekarang tengah OFFER hampir setiap hari kami menerima order dari customer2 tersayang, ya PAKEJ BENGKUNG MODEN DAN KRIM WDEC ini memang sesuai buat anda sebagai wanita.

📲Whatsapps “IBU BERSALIN CANTIK” dan hantar ke 0192460537.

💟Ada ganjaran hebat bagi yang whatsapps kami.
“TARIK LEKAT SIAP, CALIT-CALIT CANTIK UOLLS”






No comments

Powered by Blogger.