Bengkung Moden Cotton Adinda


Dapatkan Badan Idaman anda dengan Bengkung Cotton Adinda


Salah satu bengkung yang paling mendapat testimoni baik daripada pelanggan saya adalah bengkung cotton Adinda Super Extra Zap ini.

Bengkung Cotton Adinda ini direka khas buat ibu bersalin secara caesar, jika bersalin secara normal tidak mempunyai masalah untuk memakainya untuk membantu ibu ketika berpantang.

Ianya boleh dipakai seawal 7 hari selepas bersalin dan boleh dipakai sehingga 6 bulan selepas anda bersalin. Pakai sekurang-kurangnya 5 ke 8 jam sehari untuk kesan yang lebih baik.


Apa istimewanya Bengkung Adinda

  • Material 100% Cotton lembut


Material Cotton Lembut ini memberi keselesan buat si ibu, tidak mudah panas dan gatal walau dipakai dalam masa yang lama kerana cotton menyerap peluh dengan baik. Ciri-ciri ini membuatkan bengkung ini membantu menjaga luka caesar anda supaya tidak sakit atau gatal-gatal.

  • Design v-terbalik
Bengkung adinda menggunakan konsep v-terbalik iaitu kecil di bahagian atas dan melebar di bahagian bawah. Design ini membantu perletakan bengkung pada badan lebih terletak,kejap dan kemas (fit to body) dan tidak mudah bergulung atau melurut ke bawah kerana ianya membalut badan ibu dengan mengikut bentuk badan ibu.


  • Konsep lekat sahaja
Bengkung ini menggunakan konsep lekat sahaja , sangat mudah dipakai dan dibuka,tiada masalah untuk anda ke tandas atau mahu memakainya sendiri.

Menggunakan 3 zap bahagian dalam dan 1 zap bahagian luar yang mengemaskan lagi balutan bengkung pada badan

Zap pertama mengetatkan bahagian abdomen kita, zap ke dua membalut perut dan pinggang anda, zap ke 3 menjaga peranakan anda.

  • Tidak Begitu Tebal
Material Cotton lembut ini tidak begitu tebal dan lembut sahaja membuatkan anda boleh memakainya bersama baju anda ketika keluar di mana sahaja anda mahu. Orang tidak akan perasan anda memakai bengkung ketika keluar,jadi tiada masalah untuk menggunakannya ketika anda bekerja juga.

  • Tetulang lembut yang tidak menyakitkan
Bengkung ini mempunyai tetulang lembut yang disusun membentuk v- shape terbalik mengikut bentuk badan anda bagi membantu perletakan bengkung ini supaya lebih kejap pada badan anda dan tidak bergerak atau bergulung.

Ianya juga membantu menyokong tulang belakang anda supaya tidak lenguh ketika dudduk terutamanya ketika menyusukan bayi anda, juga memberi postur terbaik buat si ibu.

  • Kawasan lekatan yang lebih besar atau lebar
Kawasan lekatan yang lebih besar membolehkan anda melekatkan pelekat di mana - mana sahaja kerana limit kawasannya yang besar, jadi anda boleh pakai walaupun badan anda sudah kurus kerana boleh lekat lebih dalam lagi.

  • Pelarasan yang tidak elastik
Pernahkan anda mengalami masalah bengkung yang cepat mengembang akibat bengkung yang terlampau elastik, makin kerap  kain bengkung ditarik akan menyebabkan lama kelamaan bengkung anda mengembang ataupun bengkung anda tidak boleh dilekatkan lagi kerana bila ditarik ianya akan melebihi kawasan lekatan, jadi anda tidak boleh menggunakannya lagi. 

Berbanding dengan bengkung cotton adinda ini sifatnya yang tidak elastik membuatkan ianya lebih tahan lama dan tidak mudah mengembang.Anda boleh melekat pelekat bengkung walaupun sudah dipakai lama.

Bengkung Cotton Adinda 

 Berpantang dengan Mudah dan Selesa



  Ciri - ciri Bengkung Cotton Adinda




Jadi apa yang anda wanita pening-pening nak fikir di mana atau adakah ada bengkung caesar yang memenuhi citarasa anda.

Saiz bengkung caesar cotton adinda

Saiz pinggang dalam inchi

M 21 - 33 inchi
L 29 - 38 inchi
Xl 31 - 46 inchi

Jika anda sedang hamil, ambil ukuran pinggang sebelum hamil tambah 4 inchi

Taip Bengkung Cotton Adinda dan wahatsapps ke 0182203110

Nak join team dropship barangan ibh berpantang, hamil dan menyusu join channel https://t.me/dropshipaza

1 comment:


  1. Izin promo ya Admin^^

    Bosan gak tau mau ngapain, ayo buruan gabung dengan kami
    minimal deposit dan withdraw nya hanya 15 ribu rupiah ya :D
    Kami Juga Menerima Deposit Via Pulsa
    - Telkomsel
    - XL axiata
    - OVO
    - DANA
    segera DAFTAR di WWW.AJOKARTU.COMPANY ....:)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.